מרינה סוקולוב, Dipl.CM

מומחית ברפואה סינית, מטפלת בילדים ובמבוגרים באמצעות תזונה מסורתית, דיקור סיני וצמחי מרפא

בתור אמא אני מבינה את החשיבות של בניית תשתית בריאותית חזקה בקרב ילדים באמצעות רפואה מונעת והתאמת אורחות חיים ותזונה תומכת לפי אבחנה.
בתור ילדה שהתמודדה מגיל צעיר מאוד עם מחלה כרונית מורכבת אני מבינה כמה הידע שיש בידיי היום היה יכול לתמוך בתהליכי ההחלמה ובאיכות החיים שלי ושל הוריי לו היו נחשפים אליו לפני 25 שנים.
כיום אני מלווה הורים לילדים קטנטנים וגם מבוגרים בדרך לבניית תשתית חיים איתנה יותר, בה אנחנו בונים ולא רק מכלים את הבריאות שלנו.
נוכחתי לגלות כמה מצבי עיכול שונים ולו "הפשוטים ביותר" תומכים בתהליכי מחלה רבים במערכות הגוף השונות. בקליניקה אני שמה דגש משמעותי על תמיכה בבריאות הגוף דרך תזונה ושיקום תהליכי עיכול שפוגעים ביכולת החלמה של מצבים רפואיים מגוונים.

אני מאמינה...
אני הצלחתי לשקם את עצמי מתוך תהומות של כאב וסבל שליוו אותי מגיל כל כך צעיר, אני בטוחה ומאמינה שכל אחד ואחת יכולים לשפר את איכות חייהם

לתיאום עם פגישה וייעוץ עם מרינה סוקולוב, Dipl.CM

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ