לנצח את הכולסטרול,
הסוכר ולחץ הדם הגבוהים!

ב-6 שבועות בלבד

בעזרת הרפואה הסינית ובליווי אישי צמוד

עם ד״ר גיל ברזילי PhD

טיפול בכולסטרול ולחץ דם גבוה

תוכנית הבריאות כוללת 4 שלבים מותאמים אישית ובליווי אישי צמוד, שיבטיחו הצלחה שתישאר איתכם לאורך זמן

תוכנית הבריאות לנצח את הכולסטרול

ובנוסף, משתתפי התוכנית ״בריאות באמצע החיים״ ייהנו מ:

  • ערכת חליטות מותאמת אישית במתנה
  • ליווי אישי צמוד בטלפון/ווטסאפ לאורך כל התקופה
  • מפגש קבוצתי חודשי
  • סרטונים, טיפים ומחקרים
  • ספרון מתכונים מותאמים אישית לאתגר הבריאותי

לפגישת ייעוץ חינם, צרו קשר

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

רפואה סינית היא רפואה מסורתית בת קרוב ל-3000 שנה. עם התקדמות המדע, מחקרים רבים הראו ששילוב של דיקור וצמחי מרפא יעיל בטיפול במחלות כמו סוכרת, כולסטרול גבוה ושומנים בדם, יתר לחץ דם, כאב כרוני, מיגרנה, שינה, דיכאון ועוד.

מחקר שפורסם ב-2019 הראה שדיקור יעיל באופן מובהק לצד טיפול תרופתי בהורדת הסוכר בדם, המוגלובין מסוכרר (HbA1c), כולסטרול "רע" ושומנים בדם ולחץ דם גבוה וזאת ללא תופעות לוואי. לצד זה, מחקרים רבים הראו שתזונה נכונה, פעילות גופנית אירובית ושילוב של צמחים בעלי פעילות מוכחת בהורדת סוכר וכולסטרול כגון קינמון (קישור למאמר), חילבה, שן הארי ועוד תומכים בטיפול במחלה ואף מונעים את המשך התפתחותה.

תוכנית ״בריאות באמצע החיים״ משלבת בהצלחה דיקור עם צמחי מרפא, שינוי תזונתי ופעילות גופנית וזאת בליווי אישי יום-יומי כדי להבטיח שהתוצאות ישמרו לאורך זמן.

הבהרה: מטרת התכנית היא להפחית את המדדים ביחס לנקודת תחילת הטיפול בלבד. אולם, הצלחת התכנית תלויה במצבו הרפואי של המטופל, היצמדות לשלבי התכנית ושיתוף פעולה עם הגורם המטפל. הטיפול אינו מחליף ייעוץ רפואי מול הרופא המטפל בקהילה.

ד"ר גיל ברזילי מטפל סיניד"ר גיל ברזילי Dipl CM PhD. מטפל ברפואה סינית, יפנית ותזונה מסורתית. גיל הינו בוגר בהצטיינות של לימודי רפואה סינית בקמפוס ברושים. בנוסף, השלים גיל לימודי התמחות של שנה בתזונה מקרוביוטית וסינית בשיטת TEF, ושנתיים לימודי התמחות ברפואה יפנית על פי קיקו מטסומוטו.

לגיל תואר בביולוגיה מולקולרית מה-Imperial College, אוניברסיטת לונדון, ודוקטורט מאוניברסיטת אוקספורד בחקר הסרטן. הוא החוקר הראשי ב-11 מאמרים בכתבי עת מדעיים מובילים. למידע נוסף >

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ