איך אפשר לעשות טיפול בדיקור לילדים?

תשאירו את זה לנו :-). הניסיון הרב שצברנו בעבודה עם ילדים מאפשר לנו להנגיש את הטיפול לילד. גם ילדים שזזים כל הזמן יכולים לקבל טיפול ואנחנו נמצא את הדרך הנכונה עבורם על ידי שימוש במחטים עדינות, מדבקות, כלי שונישין, מוקסה או צמחי מרפא המותאמים לגילם.

דיקור סיני לתינוקות וילדים

מה כולל הטיפול?

הטיפול כולל מפגש ראשון של הכרות, בו, לאחר שיחה והכרות אנחנו מסבירים לילד ולהורים על הטיפול ועושים טיפול ראשון. אורך מפגש ראשון 40 דקות. המפגשים הבאים קצרים יותר ונמשכים כ20 דקות ובהם אנחנו נפגשים, מדברים על התקדמות הטיפול ועושים טיפולים חוזרים. ההורים והילדים מקבלים "שיעורי בית" הכוללים המלצות תזונה, התנהגות בריאותית וטיפים נוספים. רוב הטיפולים כוללים ליווי של פורמולות צמחים ללקיחה בבית.

איך להסביר לילד על הטיפול?

פשוט תגידו לו שהולכים לטיפול, אנחנו כבר נסביר. אל תגידו לו כלום על צורת הטיפול או על הדיקור, כי אתם לא מיומנים בהסבר והכי חשוב: אל תגידו "זה לא יכאב" כי גם ילד בן חצי שנה מבין שכשאומרים זה לא יכאב זה כואב 🙂 וזה באמת לא הולך לכאוב.

מאיזה גיל מטפלים בדיקור סיני?

בכל גיל, החל מלידה אם צריך. ההעדפה שלנו היא לא לטפל בתינוק לפני גיל שלושה חודשים מכיוון שהתינוקות מאוד עדינים אך אם יש צורך זאת הזדמנות מעולה למנוע מחלות שיפריעו בהמשך.

טיפול כל כך קצר?

כן, ילדים הם נקיים, הם לא סוחבים על עצמם את כל התחלואים של מבוגרים ולכן צריך מינימום התערבות ומקסימום דיוק. טיפולי הדיקור אצל תינוקות וילדים הם קצרים ותוך זמן קצר ניתן לראות את השפעתם.

לכמה טיפולים לצפות?

קשה מאוד לדעת איך כל אחד מגיב לדיקור ולכן צריך להתכוונן ל4 טיפולים שבועיים ואחריהם יהיה ניתן להעריך עוד כמה טיפולים צריך ובאיזו תדירות.

המטרה שלנו היא לשלוח את המטופל הביתה בריא כמה שיותר מהר, אנחנו נהיה הראשונים לומר לכם שאתם או הילד יכולים להמשיך לדאוג לעצמכם לבד.

איך דיקור סיני עובד?

בפשטות, דיקור סיני עובד על הפוטנציאל החשמלי של הגוף, דרך מסלולים עיצביים והשפעה על המוח או דרך רקמות חיבור והמסרים שעוברים ביניהן. הנושא נחקר ונבדק וישנן מספר תיאוריות על דרך הפעולה וההשפעה של הדיקור. החשוב הוא שזאת שיטה שהוכחה מחקרית כיעילה ובעלת ניסיון קליני של אלפיים שנים ויותר.

דיקור סיני לתינוקות וילדים

האם קיים מחקר ברפואה סינית?

קיים מחקר רב בכל סוגי הטיפול המוכיחים את יעילותו על אף שהמנגנונים של הפעולה לא מובנים לחלוטין (כמו הרבה תרופות שנמצאות בשוק, אגב). המחקר ברפואה סינית הולך ומתרחב ולכן התחום הזה הופך מקובל יותר ויותר על ידי המערכת הרפואית.

מה לצפות מהטיפול? עד כמה הדיקור הסיני יעיל?

טיפול בדיקור סיני לילד או לתינוק צריך לייצר הטבה בתלונה שבגינה התחיל הטיפול. לפעמים מסלול השיפור כולל תקופות של החמרה קלה למשך כמה שעות. בכל מקרה שכזה צריך פשוט להיות איתנו בקשר ישיר ואנחנו ננחה אתכם.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ