לב של מתכת: כיצד להשתמש בברזל באבחנה ובטיפול?
הקשר של המין האנושי עם המתכת ובמיוחד עם ברזל מלווה בכאב וקושי לצד עוצמה ושינוי מהיר. גם ברמה הפיזיולוגית הברזל מציב לאדם אתגרים וסיכונים, בעודו מהווה מרכיב מפתח בתפקודים החיוניים לשגשוגם של החיים. בהרצאה נעמיק אל תוך מהותו של ברזל, ונבין את המורכבות ואת העוצמה הטמונה בשילוב מינרל כבד זה אל תוך הרקמות ותפקודן הפיזיולוגי. נלמד על קשיים אפשריים עימם מתמודדים המטופלים שלנו ברמה הגופנית והנפשית דרך העמקה במדדי הברזל בבדיקות הדם.

את ההרצאה נקנח באסטרטגיות טיפול תזונתיות אפקטיביות ומפתיעות לספיגה מיטבית של ברזל ולשילובו בפיזיולוגיה של המטופל. אייל שפרינגר MSc Dipl.CM Cl.Hb מטפל, מרצה וחוקר גישות טיפול מסורתיות. מטפל ברפואה סינית, הרבליסט קליני ובעל תואר שני במחקר של רפואות מזרח אסיה. יוצר ומלמד את קורס המטפלים בתזונה סינית-מאקרוביוטית ואת קורס "שירת הדם"-קורס ללימוד ניתוח בדיקות דם בגישה משולבת. מייסד אתר ושיטת TEF-תזונה ורפואה מסורתית, ממחברי הספר בישולחיים – תזונה למטופלי סרטן.

לתיאום פגישה וייעוץ עם אייל שפרינגר

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אייל שפרינגר - מטפל ברפואה סיניתמטפל ברפואה סינית והרבליסט קליני. מתמחה בטיפול באמצעות תזונה, צמחי מרפא ותוספים בגישה המשלבת רפואות מסורתיות כגון רפואה סינית, מאקרוביוטיקה ואיורוודה עם ידע מבוסס מחקר. מנהל לשעבר של המרכז לרפואה משולבת משלימה למטופלי סרטן, במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב).

למידע נוסף»

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ