כתבתו של ד"ר דניאל שינהר, מנהל מחלקת ילדים בבי"ח שיבא והומיאופת מודרני, אשר התפרסמה בעתון ניצת הדובדבן, מסבירה על מהותן של אלרגיות, כיצד הן נוצרות ומדוע, ומה הסימפטומים אותם חווה הסובל מאלרגיות ממקורות שונים.

בכתבה מסביר ד"ר שינהר על חשיבות הטיפול המדויק והמתאים לסובלים מאלרגיה, מאחר והסיבות לאלרגיה הם רבות מאד, החל מחלב, אבקני פרחים, אגוזים למיניהם וכלה באלרגיות נדירות יותר, כמו לבדים מסויימים, מתכות ולבעלי חיים. ד"ר שינהר מתאר את התגובות שחווה האדם האלרגי בעת החשיפה לאלרגנים השונים וכיצד יכולה הרפואה המערבית לתת מענה להקלה בסימפטומים של רוב האלרגיות, באמצעים טיפוליים שונים.

עוד מוסיף ד"ר שינהר על החשיבות של הטיפול הטבעי ההומיאופתי אשר מאתר ומטפל בשורש התופעה במטרה למנוע חזרה שלה, זאת במקביל לקבלת טיפול שיקל על הסימפטומים. איתור הגורם לאלרגיה יכול למגר אותה ולאפשר מתן טיפול מדויק וממוקד.

בכתבה מסביר ד"ר שינהר על שילוב הטיפול המערבי עם ההומיאופתי כדי להשיג שליטה על תופעות האלרגיה ולאפשר לגוף לחוש הקלה ואף להתחזק על מנת שיוכל להתמודד עם מצבים דומים בעתיד.

לכתבה המלאה לחצו כאן

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ