בכתבה שפורסמה באתר 'ניצת הדובדבן' מסבירים מאיה כץ רוז ושובל ינאי, מטפלים בילדים ברפואה הסינית במרכז רפואות, על הגורמים העידן המודרני שמשמשים כ"טריגר" להתפתחות אלרגיות שונות ולאסטמה בילדים, זאת בנוסף למחלות הילדות ה"רגילות".

מאיה ושובל מסבירים את הקשר בין היחלשות הגוף לייצר נוגדנים טבעיים, בעקבות המודרניזציה והחשיפה למזהמים רבים וההתרחקות ממזונות טבעיים וסביבה נקייה, לבין הגידול בממספר הילדים שגופם לא מצליח לייצר נוגדנים שיילחמו באותן אלרגיות או בבעיות הנשימה, מחלות העלולות להתפתח ולהיות כרוניות, על כל המשתמע מכך, למשל סיבוכים עתידיים.

בראיון מסבירים השניים, המטפלים בילדים באמצעות עקרונות הרפואה הסינית, על חשיבות הובלת הילד לבריאות ולחוסן, תוך שימוש בכלים טבעיים מהרפואה הסינית, ובשילוב עם טיפול קונבנציונלי אשר ניתן אף הוא במרכז רפואות.

מטרת הטיפול באמצעים משולבים היא למנוע את התפתחות המחלות לכרוניות ובמקביל חיזוק המערכת החיסונית שתדע להתמודד טוב יותר גם עם מחלות ילדות וגם עם תוצרי העידן המודרני.

בכתבה נסקרות שיטות הטיפול והסברים על הגישה ההוליסטית מהרפואה הסינית, ובנוסף מובא פירוט על מהות מחלות כמו אלרגיות וקוצר נשימה שעשויות להחמיר עם השנים ללא הטיפול המתאים.

לכתבה המלאה לחצו כאן

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ