יאיר מגד – אוסטאופת D.O

מטפל במכבי טבעי ובמרפאת רפואות חבר בסגל ההוראה בבית ספר לאוסטאופתיה בקמפוס ברושים מטפל באוסטאופתיה ובדיקור יבש (מערבי) בא.נשים מגיל יום ועד 120 תינוקות, נשים בהריון, מבוגרים, ספורטאים ובגיל השלישי.

 האוסטאופתיה יכולה לתת מענה בכל גיל ולמגוון רחב של פתולוגיות, החל מתינוק בן כמה ימים עם העדפת צד או קושי בהנקה, דרך מתאמן עם פציעת ספורט ועד מבוגר בן 90 עם קושי בביצוע פעולות יומיומיות. מאז שאני זוכר את עצמי אני מחובר לעולם הגוף והתנועה.

בתור ילד שמנמן שניסה להתמודד עם המשקל באמצעות ספורט, התאהבתי בעולם הזה וגיליתי שהגוף הוא מכונה מדהימה.בילדותי שחיתי בקבוצה תחרותית מספר שנים, שיחקתי טניס, התאמנתי באומנויות לחימה, כושר קרבי ועוד.לאחר שירות קרבי כלוחם בסיירת הנח"ל, עבדתי באבטחת אישים ומשם "התגלגלתי" לקורס מאמני חדר כושר מתוך אהבה לתחום. במהלך השנים עסקתי באימונים אישיים מגיל הנעורים ועד הגיל השלישי, אימון קבוצות TRX , אימון שיקומי ועוד.

 תוך כדי העבודה שלי כמאמן, רציתי להכיר לעומק את האנטומיה והפזיולוגיה של גוף האדם, ללמוד על יציבה, ביומכאניקה של המפרקים וכך הגעתי אל האוסטאופתיה.

כיום, הניסיון שלי כמאמן וההסתכלות על גוף האדם כאוסטאופת מאפשרים לי להעניק למטופל נקודת מבט רחבה על המצב והצרכים הגופניים שלו. 

במקרים רבים בסיום הטיפול אשלב תרגילי חיזוק ותנועתיות ספציפיים כשיעורי בית למטופלים, במטרה לתמוך ולזרז את תהליך הריפוי ולתחזק את הגוף ביום יום.

 

אני מאמין...
לגוף יש יכולת מופלאה לרפא את עצמו, אני נמצא שם כדי לעזור בתהליך, להכווין ולסייע לגוף להגיע לאיזון

הטיפול באוסטאופתיה מבוצע באמצעות לחיצות עדינות, מתיחות ומשיכות, הנעות מפרקים ומניפולציות על השלד, רקמות החיבור והאיברים הפנימיים על מנת להביא לשחרור של מפרקי הגוף השונים, מערכת העצבים וכלי הדם וליצור איזון בין מערכות הגוף השונות.

 

 

נשוי למורן ואבא להללי ונרי אוסטאופת מוסמך משנת 2019, בוגר לימודי אוסטאופתיה, המכללה האקדמית וינגייט.מטפל במכבי טבעי ובמרפאת רפואות חבר בסגל ההוראה בבית ספר לאוסטאופתיה בקמפוס ברושים מטפל באוסטאופתיה ובדיקור יבש (מערבי) בא.נשים מגיל יום ועד 120 תינוקות, נשים בהריון, מבוגרים, ספורטאים ובגיל השלישי. 

לתיאום עם פגישה וייעוץ עם יאיר מגד

שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

אינסטגרם
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק
טלפון
צרו קשר

משרת/ת במילואים? מגיעה לך

הטבה מהמדינה ברפואות!

כל מי ששרת.ה לפחות 30 יום החל מה 7.10 במסגרת צו חירום, זכאי.ת לסיוע חד-פעמי מהמדינה למימון טיפול רגשי, נפשי ומשלים. ניתן לממש ההטבה גם לטובת טיפולים בבן/בת הזוג וילדים מתחת לגיל 14.ניתן למימוש עבור טיפולים במרכז רפואות, להגיש את הקבלות לקרן המילואים – ולקבל החזר מהמדינה

פתיחת שיחה עם נציג
שוחחו איתנו
שלום!
נשמח לעזור לך, לחץ/י כאן ליצירת קשר בווטסאפ